Рясних, ЄвгеніяСавченко, Олена2019-03-222019-03-222018Рясних Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства / Євгенія Рясних, Олена Савченко // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 6. – С. 35–44.1606-3732https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/27468В статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.ukМаржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємстваArticle338.33