Рабійчук, Л. С.Завідонова, Наталія ІванівнаZavidonova, NataliiaЗавидонова, Наталья Ивановна2020-10-222020-10-222020-04Рабійчук Л. С. Функціональний підхід до вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / Рабійчук Л. С., Завідонова Н. І. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VI Міжнар. наук. конф. ІIІ Міжнар. наук. конгресу Society of Ambient Intelligence 2020, м. Київ (2–10 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 269–271. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34144Стаття розглядає процес функціонального вивчення іноземної мови та дослідження в цій галузі. Описуються етапи та принципи функціонування мови в процесі усної та писемної комунікації. Пояснюється різниця між функціональним і формальним рівнями оволодіння мовою. Визначається, що функціональний підхід до навчання іноземної мови є засобом ефективної комунікації з використанням мови, що сприяє інтеграції професійних потреб майбутніх фахівців у освітній процес. The article considers the process of functional study of a foreign language and research in this field. The stages and principles of language functioning in the process of oral and written communication are described. The difference between functional and formal levels of language proficiency is explained. It is determined that the functional approach to learning a foreign language is a means of effective communication using the language, which promotes the integration of professional needs of future professionals in the educational process.ukфункціональний підхідконтекстперсептивний та когнітивний підхідкомунікаціякомпетентністьсловосполученнялінгвістичні компонентиfunctional approachcontextperceptive and cognitive approachcommunicationcompetencecollocationslexical unitslinguistic componentsФункціональний підхід до вивчення іноземної мовиArticle