Лобецька, Інна МихайлівнаЛобецкая, Инна МихайловнаДраб, Наталія ЛеонідівнаДраб, Наталия Леонидовна2019-08-272019-08-272019-04Лобецька І. М. Лінгвістичні особливості англійських рекламних текстів [Електронний ресурс] / Лобецька І. М., Драб Н. Л. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. ІІ Міжнар. наук. конгресу SMART SOCIETY 2019, м. Київ (11–12 квіт. 2019 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Polonia university in Czestochowa ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 179–182. – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/30690У даній статті аналізуються особливості використання одиниць різних мовних рівнів — фонетичного, морфологічного, фонестемного та квазіморфологічного — для створення ефективного рекламного повідомлення. This article highlights the peculiarities of using language units of different levels — phonetic, morphological, phonestemic and quasimorphological — with the purpose of creating an efficient advertisement.ukрекламний текстмовний рівеньфонетичнийморфологічнийфонестемнийквазіморфологічнийпрагматичнийімпліцитнийadvertisementlanguage levelphoneticmorphologicalphonestemicquasimorphologicalpragmaticimplicitЛінгвістичні особливості англійських рекламних текстівArticle