Єранкін, Олександр ОлександровичYerankin, OleksandrЕранкин, Александр Александрович2023-02-242023-02-242022-10Єранкін О. Головні принципи формування маркетингових стратегій в агробізнесі України в нових умовах [Електронний ресурс] / Єранкін Олександр // Економіка підприємства: теорія і практика : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 жовт. 2022 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: І. Рєпіна (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 221–224. – Назва з титул. екрану.978-966-926-423-7https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39385Запропоновано головні принципи формування маркетингових стратегій в агробізнесі України в умовах військової агресії та у поствоєнний період. Наведені аргументи та практичні рекомендації щодо необхідності впровадження цих принципів. The main principles of the formation of marketing strategies in Ukrainian agribusiness under conditions of the military aggression and in the post-war period are proposed. Arguments and practical recommendations regarding the need to implement these principles are presented.ukагробізнесмаркетингові стратегіїцивілізаціяпринципи формування стратегійagribusinessmarketing strategiescivilizationprinciples of strategy formationГоловні принципи формування маркетингових стратегій в агробізнесі України в нових умовахThe main principles of the formation of marketing strategies in Ukrainian agribusiness under new conditionsArticle