Красюк, Юлія МиколаївнаKrasiuk, IuliiaСільченко, Марина ВалеріївнаSilchenko, MarynaКучерява, Тетяна ОлексіївнаKucheriava, TetianaСупрунюк, Галина МихайлівнаSupruniuk, Galyna2015-11-182015-11-182015Опорний конспект лекцій як інтегруюча складова навчально-методичного комплексу з інформатики / Ю. М. Красюк, М. В. Сільченко, Т. О. Кучерява, Г. М. Супрунюк // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology / editorial board: Xénia Vámos (editor-in-chief) [and other]. – Budapest, 2015. – III, Issue: 57. – P. 29–34.2308-5258(p)2308-1996(e)https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/11229У статті розглядається місце опорного конспекту в структурі навчально-методичного комплексу з інформатики, методичні особливості його проектування та можливості активізації пізнавальної діяльності студентів у разі використання опорного конспекту як на інноваційних лекціях, так й для самостійної роботи студентів.The article discusses the place of the reference to the abstract structure of educational complex in economic science, methodical features of its design and capabilities to enhance the cognitive activity of students in the conditions of use of the reference outline of lectures on innovation and for students' independent work.ukопорний конспектнавчально-методичний комплекс з інформатикипізнавальна діяльність студентівabstract referencetraining complex of computer sciencecognitive activity of studentsОпорний конспект лекцій як інтегруюча складова навчально-методичного комплексу з інформатикиSupportive notes of lectures as integral component of educational materials on informaticsArticle