Danyliuk, ViacheslavДанилюк, В’ячеслав ОлексійовичAndriievska, Kateryna-VarvaraАндрієвська, Катерина-Варвара Анатоліївна2024-06-032024-06-032023-06-12Andriievska K.-V. Improvement of the business organization marketing policy’s formation process : bachelor thesis : 073, Management / Andriievska Kateryna-Varvara ; acad. supervisor Danyliuk V. ; Kyiv Nat. Econ. Univ. named after Vadym Hetman, Fac. of Economics and Management, Dep. of Management. – Kyiv, 2023. – 79 p.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44447У роботі викладено та обґрунтовано теоретичні та практичні аспекти вдосконалення процесу формування маркетингової політики господарської організації. На основі діагностики IDS Groupcompany Ukraine розроблено заходи щодо вдосконалення та запропоновано елементи поточного формування процесу маркетингової політики компанії.enmarketing policyprocessmarketing strategy business organizationformation processмаркетингова політикапроцесмаркетингова стратегія організація бізнесупроцес формуванняImprovement of the business organization marketing policy’s formation processУдосконалення процесу формування маркетингової політики організації бізнесуOther