Лозінська, ЛюбовЖарська, ТетянаВолошин, ЄвгенПасічняк, Денис2023-11-292023-11-292023-10-20Архетипи в брендингу як засоби покращення маркетингової комунікації [Електронний ресурс] / Любов Лозінська, Тетяна Жарська, Євген Волошин, Денис Пасічняк // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 489–491. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41465uk-UAАрхетипи в брендингу як засоби покращення маркетингової комунікаціїArchetypes in branding as a means of improving marketing communicationArticle339.138: 659.126