Єранкін, Олександр ОлександровичErankin, Oleksandr2019-04-182019-04-182008Єранкін О. О. Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в умовах глобалізації / О. О. Єранкін // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 230–241.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/27949Стаття присвячена сучасним аспектам визначення ролі інформації для агробізнесу в умовах інформаційної епохи. Досліджено проблемні моменти отримання та використання інформації при прийнятті стратегічних рішень підприємствами АПК України.ukмаркетингова інформаціямаркетингові дослідженняінформаційна епохакон’юнктура ринківагробізнесглобалізаціямісткістьрозмір та баланс ринкуспоживання на душу населенняЗначення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в умовах глобалізаціїArticle338.43.01 (477)