Попова, Н. В.2016-09-152016-09-152015Попова Н. В. Теоретичні аспекти маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи / Н. В. Попов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 277–286.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19380У статті розглянуто проблеми розвитку маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи, як концепції, що має значно ширший погляд на маркетингову діяльність, ніж традиційний маркетинг. На основі аналізу стейкхолдерського підходу в управлінні та положень маркетингу стейкхолдерів визначено основні його принципи та відмінності від традиційного маркетингу для підприємств транспортно-логістичної системи України. Визначено подальші напрямки наукових досліджень відносно розвитку маркетингу стейкхолдерів.In the article there are considered the problems of stakeholder marketing formation at the enterprises of transport and logistic systems as a concept that has a broader view of marketing activity, than a traditional marketing. By analyzing the stakeholder approach in the management and stakeholder marketing provisions there are identified the key principles and differences from the traditional marketing for the enterprises of transport and logistic system of Ukraine. There are identified the further areas of scientific research regarding the stakeholder marketing development.В статье рассматриваются проблемы развития маркетинга стейкхолдеров на предприятиях транспортно-логистиеской системы, как концепции, которая имеет более широкий взгляд на маркетинговую деятельность, чем традиционный маркетинг. На основе анализа стейкхолдерского подхода в управлении и положений маркетинга стейкхолдеров определенны основные его принципы и отличия от традиционного маркетинга для предприятий транспортно-логистической системы Украины. Определены дальнейшие направления научных исследований относительно развития маркетинга стейкхолдеров.ukмаркетинг стейкхолдерівмережі стейкхолдерівпринципи маркетингу стейкхолдерівтранспортно-логістичні системитранспортно-логістичні кластериstakeholder marketingnetwork of stakeholdersstakeholder marketing principlestransport and logistic systemstransport and logistic clustersмаркетинг стейкхолдеровсети стейкхолдеровпринципы маркетинга стейкхолдеровтранспортно-логистические системытранспортно-логистические кластерыТеоретичні аспекти маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системиArticle338.2