Борисова, Т. М.2015-04-282015-04-282014Борисова Т. М. Маркетинг некомерційних організацій сфери культури розвинутих країн і України: аналіз розбіжностей / Т. М. Борисова // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф. 22-23 травня 2014 року / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. за вип С. М. Соболь]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 17-19.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6406Проаналізовано процеси, що відбуваються в культурно-дозвіллєвій сфері розвинутих країн світу та України. Виявлено відмінності маркетингу некомерційних організацій сфери культури і дозвілля України від інших сфер та аналогічної сфери розвинутих країн світу.Processes which take place in the culture and leisure sphere of the developed countries of the world and Ukrainian’s one are analysed here. Marketing differences of non-profit organization of culture and leisure sphere of Ukraine from other spheres and analogical sphere of the developed countries are founded in the research.Проанализированы процессы, которые происходят в сфере культуры и досуга развитых стран мира и Украины. Обнаруженные отличия маркетинга некоммерческих организаций сферы культуры и досуга Украины от других сфер и аналогичной сферы развитых стран мира.ukсфера культури та дозвіллянекомерційний маркетингнекомерційна організаціямаркетизаціяculture and leisure spherenon-profit marketingnon-profit organizationmarketizationсфера культуры и досуганекоммерческий маркетингнекоммерческая организациямаркетизацияМаркетинг некомерційних організацій сфери культури розвинутих країн і України: аналіз розбіжностейArticle339.138