Федорченко, Андрій ВасильовичФедорченко, Андрей ВасильевичЛапшин, Андрій Львович2016-06-172016-06-172009Федорченко А. В. Маркетингове моделювання лояльності споживачів / А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України ; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 80. – С. 149–159.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18606У статті розглянуто питання використання результатів маркетингових досліджень споживчої лояльності у контексті застосування даного показника для оцінки ефективності маркетингової підтримки товару в умовах конкурентного ринку.The article discusses the use of the results of market research of the consumer loyalty in the context of the application of this indicator to assess the effectiveness of marketing product support in the terms of competitive market.ukМаркетингмаркетингові комунікаціїсистема маркетингових дослідженьспоживча лояльністьефективність маркетингових інструментівконкуренціяmarketingmarketing communicationssystem of marketing researchconsumer loyaltymarketing instruments efficiencycompetitionМаркетингове моделювання лояльності споживачівArticle658.8:339.13.07