Шевченко, Олена ЛеонідівнаПавленко, Катерина ІванівнаPavlenko, Kateryna2024-12-032024-12-032024Павленко К. І. Маркетингове управління розвитком підприємства на ринку : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Павленко Катерина Іванівна ; наук. керівник Шевченко О. Л. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 81 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47199Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Галичина». Предметом дослідження є розробка рекомендацій з удосконалення маркетингового управління розвитком підприємства. Мета кваліфікаційної магістерської роботи є обґрунтування теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингового управління розвитком підприємства на ринку. Практичне значення отриманих результатів полягає в проведення аналізу управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Галичина» та розробці конкретних пропозицій щодо удосконалення маркетингового управління діяльністю ПрАТ «Галичина». The object of the study is the process of managing the marketing activities of Halychyna PJSC. The subject of the study is the development of recommendations for improving marketing management of enterprise development. The purpose of the qualifying master’s work is to substantiate the theoretical and methodological principles and develop practical recommendations for improving the marketing management of the enterprise’s development in the market. The practical significance of the obtained results lies in the analysis of the management of the marketing activities of PrJSC «Galichyna» and the development of specific proposals for improving the marketing management of the activities of PrJSC «Galichyna».ukмаркетингуправлінняцільовий ринокпідприємствотовари та послугиекономічна ефективністьmarketingmanagementtarget marketenterprisegoods and serviceseconomic efficiencyМаркетингове управління розвитком підприємства на ринкуMarketing management of enterprise development in the marketOther