Дранус, Л. С.2025-07-182025-07-182025-06Дранус Л. С. Цифровий маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій суб’єктів економічних відносин [Електронний ресурс] / Дранус Л. С. // Цифрова економіка : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 5–6 червн. 2025 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.] ; [оргком.: Д. Г. Лук’яненко (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2025. – С. 140–144. – Назва з титул. екрану.978-966-926-559-3https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/51367uk-UAЦифровий маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій суб’єктів економічних відносинArticle