Доронін, Василь2014-12-232014-12-232009-07Доронін В. Тренд здорових напоїв на ринку безалкогольної продукції України / Василь Доронін // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 29-31.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5667Люди складаються на 80 відсотків з води – основної складової нашого життя. Людина буде вживати воду чи напої будь%де і будь-коли, тому що без неї людина не може існувати. Для виробників напоїв біологічна потреба людини в питті – гарантія, у тому що попит на їх продукцію буде постійним і незмінним. З розвитком технологій люди мігрують до великих міст, у яких вже не має вільного та постійного доступу до чистої питної води, крім води з-під крану, котру вживати не бажано. І це спонукає їх купувати чисту воду або будь-який напій у магазині.ukТренд здорових напоїв на ринку безалкогольної продукції УкраїниArticle333.13