Гордєєва, Тамара ФедорівнаГордеева, Тамара Фёдоровна2016-06-222016-06-222008Гордєєва Т. Ф. Багатовекторність маркетингової діяльності малих підприємств / Т. Ф. Гордєєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 191–199.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18725В статті розглянуто маркетингову діяльність малого підприємства як комплекс маркетингових засобів впливу на різні цільові групи (споживачів, партнерів по бізнесу, можливих кредиторів і інвесторів тощо) в умовах глобалізації.ukмаркетингова діяльністьглобалізаціямале підприємствоінструменти маркетингумаркетинг відносинпартнерикредиториінвесториІнтернетБагатовекторність маркетингової діяльності малих підприємствArticle658.8:334.012.64