Саніна, ОльгаПирч, Мар’яна2015-04-222015-04-222014-09Саніна О. Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста / Ольга Саніна, Мар’яна Пирч // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 29–37.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6194Статтю присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Авторами проаналізовано поняття «бренд міста» та «брендинг міста». Узагальнено вітчизняний досвід з даної теми і вдосконалено алгоритм розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Детально описано п’ять важливих етапів стратегії бренду, які рекомендовано використовувати малим містам України.ukбренд містабрендинг містастратегія бренду містаПроцес розроблення та реалізації стратегії бренду малого містаArticle339.13:338.46:37.046