Краснюк, Максим ТарасовичKrasniuk, MaksymОніщенко, Д. С.Донєв, Д. Р.2024-06-042024-06-042024-04Краснюк М. Т. Інтелектуальний аналіз даних в рекламі [Електронний ресурс] / Краснюк М. Т., Оніщенко Д. С., Донєв Д. Р. // Сучасні інформаційні технології та системи в управлінні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів, (Інтернет-конф.), 18–19 квіт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [редкол.: С. К. Рамазанов (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 123–126. – Назва з титул. екрану.978-966-926-480-0https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44474ukІнтелектуальний аналіз даних в рекламіArticle