Антонченко, Мирослава ЮріївнаСтряхілєв, Віталій ВадимовичStriakhiliev, Vitalii2025-01-072025-01-072024Стряхілєв В. В. Маркетингова діяльність промислового підприємства і шляхи її вдосконалення : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Стряхілєв Віталій Вадимович ; наук. керівник Антонченко М. Ю. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 55 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47712ТОВ «Валтекс». Робота включає теоретичний аналіз маркетингових заходів, оцінку фінансово-економічних показників підприємства та розробку рекомендацій для оптимізацій маркетингових стратегій і підвищення конкурентоспроможності. Запропоновані заходи спрямовані на поліпшення маркетингової діяльності та фінансової стабільності підприємства. «Valtex» LLC. The work includes a theoretical analysis of marketing measures, an assessment of the company's financial and economic indicators, and the development of recommendations for optimizing marketing strategies and increasing competitiveness. The proposed measures are aimed at improving the marketing activity and financial stability of the enterprise.uk-UAпромисловий маркетингціноутворенняаналіз конкурентівмаркетингові комунікаціїаналіз ринкумаркетингова стратегіяindustrial marketingpricingcompetitor analysismarketing communicationsmarket analysismarketing strategyМаркетингова діяльність промислового підприємства і шляхи її вдосконаленняMarketing activity of an industrial enterprise and ways of its improvementOther