Кондратюк, Сергій Якович2014-07-082014-07-082013-04-11Кондратюк С. Я. Розвиток устрою небюджетних інституцій держави / С. Я. Кондратюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 32. – С. 52–62.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4442У статті визначено підприємництво і непідприємництво держави, поділ некомерційних організацій на ринкові і неринкові, а у складі останніх виокремлені групи. Згруповано небюджетні інституції, визначено і розкрито їх організаційно-правові форми. Визначено класифікаційні ознаки небюджетних інституцій держави. Охарактеризовано правовий статус та режим майна небюджетних інституцій держави і місцевого самоврядування та їх розвиток. Розкрито основоположні засади (устрій) квазікорпорації держави і місцевого самоврядування. Тому, розвиток фінансового господарства держави і місцевого самоврядування в сучасному інноваційно- інвестиційному середовищі із стрімкими змінами технологій вимагає упорядкування устрою небюджетних інституцій держави. Насамперед потрібна чіткість у розмежуванні прав власності і управлінні нею з боку держави та місцевого самоврядування, формуванні прав власності й зобов’язань територіальних громад, повсюдному формуванні наглядових рад у небюджетних установах і організаціях для підвищення ступеню відкритості та прозорості їх діяльності у суспільстві.The development of a financial facilities of the state and local selfmanagement in modern innovation-investment environment from prompt changes of technologies requires ordering bases of unbudget establishments of the state. First of all clearnesses in differentiation of the property rights and management by them on the part of the state and local self-management, formation of the property and obligations of territorial communities, universal formation of the supervisory councils in unbudget establishments and organizations for increase of a degree of an openness and transparency of their activity in a society.Развитие финансового хозяйства государства и местного самоуправления в современной инновационно-инвестиционной среде из стремительными изменениями технологий требует упорядочения основ небюджетных учреждений государства. Прежде всего четкости в разграни-чении прав собственности и управления ими со стороны государства и местного самоуправления, формировании собственности и обязательств территориальных общин, повсеместном формировании наблюдательных советов в небюджетных учреждениях и организациях для повышения степени открытости и прозрачности их деятельности в обществе.ukознаки небюджетних інституційнебюджетні заклади держави і місцевого самоврядуваннямережа небюджетних інституційнаглядова рада в небюджетних установахнефінансова корпорація чи квазікорпораціяправовий режим майна небюджетних інституційattributes unbudget institutionsunbudget establishments of the state and local self-managementnetwork unbudget institutionssupervisory council in unbudget establishmentsunfinancial corporation or quasicorporationlegal mode of property unbudget institutionsпризнаки небюджетных институцийнебюджетные учреждения государства и местного самоуправлениясеть небюджетных институцийнаблюдательный совет в небюджетных учрежденияхнефинансовая корпорация или квазикорпорацияправовой режим имущества небюджетных институцийРозвиток устрою небюджетних інституцій державиArticle336.14