Федорченко, Андрій ВасильовичFedorchenko, AndriyФедорченко, Андрей Васильевич2016-11-252016-11-252006-12-12Федорченко А. В. Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 509–519.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20310Розглядаються проблеми досліджень споживачів, та характеру споживання, використання при цьому системного підходу.ukмаркетингове дослідженняінформаціясистемний підхідОсобливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженняхArticle339.138