Касян, СергійСавенко, Римма2023-12-132023-12-132023-10-20Касян С. Формування цифрових комунікацій бренду під час просування ГС “Дніпро ІТ Комʼюніті” з урахуванням досягнення цілей сталого розвитку [Електронний ресурс] / Сергій Касян, Римма Савенко // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 576–578. – Назва з титул. екрану.Касян С. Формування цифрових комунікацій бренду під час просування ГС “Дніпро ІТ Комʼюніті” з урахуванням досягнення цілей сталого розвитку [Електронний ресурс] / Сергій Касян, Римма Савенко // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 576–578. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41637ukФормування цифрових комунікацій бренду під час просування ГС “Дніпро ІТ Комʼюніті” з урахуванням досягнення цілей сталого розвиткуFormation of brand digital communications during promotion of the Dnipro IT Community, taking into account the sustainable development goals achievementArticle338.487