Агутін, Михайло МихайловичДорохіна, Анастасія ОлегівнаDorokhina, Anastasiia2024-10-012024-10-012024-06-11Дорохіна А. О. Системний аналіз ефективності впровадження CRM-системи : бакалавр. диплом. робота : 124, Системний аналіз / Дорохіна Анастасія Олегівна ; наук. керівник Агутін М. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т «Ін-т інформ. технологій в економіці», Каф. систем. аналізу та кібербезпеки. – Київ, 2024. – 66 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/46361Актуальність розробки нових інструментів управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) зумовлена зростаючою конкуренцією на ринку та необхідністю швидкого і ефективного реагування на потреби клієнтів. Сучасні підприємства генерують великі обсяги даних про клієнтів, що потребує ефективних методів аналізу та управління цими даними для покращення взаємодії з клієнтами та підвищення рівня їх задоволеності. CRM-системи дозволяють компаніям швидко обробляти запити клієнтів, ідентифікувати їхні потреби та адаптувати бізнес-процеси відповідно до змін на ринку. Об’єктом даної роботи є комплекс теоретичних основ, методичних положень та практичних рекомендацій щодо організації взаємодії споживачів з підприємствами в електронному вигляді. Предметом дослідження є процес організації взаємодії бізнесу і споживача в електронному вигляді. Метою даного дослідження було детальне вивчення та аналіз існуючих методів і моделей організації взаємодії споживачів з підприємствами в електронному вигляді. The relevance of developing new customer relationship management (CRM) tools is driven by the increasing market competition and the need for quick and effective responses to customer needs. Modern enterprises generate vast amounts of customer data, necessitating effective methods for analyzing and managing this data to enhance customer interaction and satisfaction. CRM systems allow companies to swiftly process customer requests, identify their needs, and adapt business processes according to market changes. The object of this work is a complex of theoretical foundations, methodological provisions and practical recommendations for the organization of interaction between consumers and enterprises in electronic form. The subject of the study is the process of organizing interaction between business and consumer in electronic form. The purpose of this study was a detailed study and analysis of existing methods and models of the organization of interaction between consumers and enterprises in electronic form.ukCRM системауправління відносинами з клієнтамиклієнтська база данихавтоматизація продажівоптимізація взаємодії з клієнтамиCRM інтеграціяCRM systemcustomer relationship managementcustomer databasesales automationoptimization of interaction with customersCRM integrationСистемний аналіз ефективності впровадження CRM-системиSystem analysis of the effectiveness of CRM system implementationOther