Шафалюк, Олександр Казимирович2011-09-302011-09-302009Шафалюк О. К. Проблеми ідентифікації та сутнісного опрацювання понять сфери споживання у маркетингу / О. К. Шафалюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 137–147.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/502В рамках предметного поля маркетингу опрацьовано перспективні підходи щодо систематизації понятійного контексту споживання, його суб’єктивної складової на індивідуальному та більш масовому рівнях, зі збереженням цілісності явищ та процесів.ukцілісністьсистемаспоживачмаркетингПроблеми ідентифікації та сутнісного опрацювання понять сфери споживання у маркетингуArticle658.893