Рассомахіна, Ольга Андріївна2013-01-102013-01-102008Рассомахіна О. А. Взаємозв’язок торговельної марки, ділової репутації та гудвілу як активів підприємства: правовий аспект / О. А. Рассомахіна // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 8. – С. 257–272.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1952Стаття присвячена розгляду питання про поняття гудвілу та ділової репутації, визначенню їх ознак і співвідношення. У роботі визначаються підстави віднесення торговельної марки до нематеріальних активів, а також місце ділової репутації та гудвілу в системі нематеріальних активів підприємства за законодавством України і міжнародними стандартами.ukсуб’єкт господарюванняділова репутаціягудвілторговельна маркабренднематеріальний активбухгалтерський облікподатковий облікпродаж і злиття підприємствправо на недоторканність ділової репутаціїнедобросовісна конкуренціянеправомірне використання ділової репутаціїВзаємозв’язок торговельної марки, ділової репутації та гудвілу як активів підприємства: правовий аспектArticle