Савич, Олександр ПетровичФоміна, Ірина МиколаївнаFomina, Iryna2025-01-152025-01-152023Фоміна І. М. Маркетингові дослідження брендів в управлінні споживчою лояльністю : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Фоміна Ірина Миколаївна ; наук. керівник Савич О. П. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 125 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47983Дипломна робота присвячена дослідженню ефективності маркетингових стратегій управління брендами з метою підвищення рівня споживчої лояльності. Об’єктом дослідження є Ощадбанк, аналіз якого спрямований на визначення ключових факторів, що впливають на формування позитивного ставлення клієнтів до банківського бренду. В роботі використовуються методи маркетингового аудиту, опитування та аналіз статистичних даних. Результати дослідження нададуть практичні рекомендації для оптимізації стратегій управління брендами та підвищення рівня споживчої лояльності в банківському секторі. The thesis is devoted to the study of the effectiveness of marketing strategies for brand management in order to increase the level of consumer loyalty. The object of the study is Oschadbank, the analysis of which is aimed at identifying the key factors that influence the formation of a positive attitude of customers to the banking brand. The study uses marketing audit methods, surveys and statistical data analysis. The results of the study will provide practical recommendations for optimizing brand management strategies and increasing the level of consumer loyalty in the banking sector.ukбрендспоживча лояльністьмаркетингові дослідженняОщадбанкуправління брендамистратегії маркетингуbrandconsumer loyaltymarketing researchOschadbankbrand managementmarketing strategiesМаркетингові дослідження брендів в управлінні споживчою лояльністюMarketing research of brands in the management of consumer loyaltyOther