Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаSievonkaieva, OlhaСевонькаева, Ольга Алексеевна2020-07-272020-07-272020-05Сєвонькаєва О. Маркетингові комунікації в умовах карантину [Електронний ресурс] / Ольга Сєвонькаєва // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 148–149. – Назва з титул. екрану.978-966-926-337-7https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33634В статті розглянуті особливості маркетингових комунікацій в умовах вимушеного крантину. Основний акцент зроблено на те, що необхідно використовувати нові засоби такі як онлайн комунікації в якості основного комунікаційного посередника, месенджери і чати в соцмережах, сервіси відеозвʼязку (Skype, Whatsapp, Zoom або Google Hangouts). The article considers the features of marketing communications in the conditions of forced quarantine. The main accent is on the need to use new tools such as online communication as the main communication intermediary, messengers and chats on social networks, video services (Skype, Whatsapp, Zoom or Google Hangouts). В статье рассмотрены особенности маркетинговых коммуникаций в условиях вынужденного карантина. Основной акцент сделан на то, что необходимо использовать новые средства такие как онлайн коммуникации в качестве основного коммуникационного посредника, мессенджеры и чаты в социальных сетях, сервисы видеосвязи (Skype, Whatsapp, Zoom или Google Hangouts).ukМаркетингові комунікації в умовах карантинуMarketing communications in quarantineМаркетинговые коммуникации в условиях карантинаArticle339.1