Касян, СергійKasian, SerhiiМакуха, ЮрійMakukha, YuriiНечипорук, СофіяNechyporuk, Sofiia2023-03-142023-03-142022-10Касян С. Динамічне ціноутворення, обіг інформації під час застосування цифрових технологій продажу в маркетингу [Електронний ресурс] / Касян Сергій, Макуха Юрій, Нечипорук Софія // Економіка підприємства: теорія і практика : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 жовт. 2022 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: І. Рєпіна (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 323–326. – Назва з титул. екрану.978-966-926-423-7https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39566Для кращого розуміння, яку ціну слід враховувати при визначенні еластичності: початкову або кінцеву, слід розрахувати коефіцієнт дугової еластичності. Доцільно застосовувати процедуру динамічного ціноутворення під час реалізації продукції у цифровому просторі ринкової взаємодії. To better understand which price should be taken into account when determining elasticity: initial or final, the coefficient of arc elasticity should be calculated. It is advisable to apply the procedure of dynamic pricing during the sale of products in the digital space of market interaction.ukціноутворенняінформаціяцифровий маркетингpricinginformationdigital marketingДинамічне ціноутворення, обіг інформації під час застосування цифрових технологій продажу в маркетингуDynamic pricing, information circulation when using digital sales technologies in marketingArticle