Пригара, Олена2014-11-272014-11-272012-11Пригара О. Інноваційна політика підприємства: сучасні виклики та перспективи / Олена Пригара // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 6. – С. 41–45.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5362Розглянуто можливості формування інноваційної політики підприємства використовуючи ідею аналізу ланцюга створення вартості на підприємстві. Розглядаючи інновації як засіб досягнення конкурентних переваг підприємства, запропоновано розглядати можливість створення цих переваг за рахунок впровадження різних типів інновацій на різних ланках даного ланцюга.ukінноваціяінноваційна ідеяінноваційна політикаланцюг створення вартостіІнноваційна політика підприємства: сучасні виклики та перспективиArticle338.35