Непша, Павло ВікторовичНепша, Павел Викторович2016-06-292016-06-292008Непша П. В. Вплив розвитку роздрібної торгівлі на формування маркетингових каналів на ринку побутової електротехніки / П. В. Непша // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 158–169.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18818Дослідженням розвитку маркетингових каналів побутової техніки в Україні присвячено відносно небагато наукових праць, що передовсім зумовлено непрозорістю ринку побутової техніки та електроніки. Однак добре відомо, що в Україні відбувається швидкий розвиток роздрібної торгівлі. Цей процес здійснює неабиякий вплив на формування каналів розподілу вищезгаданої продукції. Представлена стаття є однією зі спроб узагальнити відомості щодо формування маркетингових каналів на даному ринку і простежити основні тенденції у цій галузі.ukВплив розвитку роздрібної торгівлі на формування маркетингових каналів на ринку побутової електротехнікиArticle658