Turchaninova, ViktoriiaТурчанінова, Вікторія ЄвгеніївнаHlukhovska, Y.2020-10-222020-10-222020-04Hlukhovska Y. La competence interculturelle comme l’un des facteurs du succes dans l’industrie touristique [Електронний ресурс] / Hlukhovska Y. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VI Міжнар. наук. конф. ІIІ Міжнар. наук. конгресу Society of Ambient Intelligence 2020, м. Київ (2–10 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 272–276. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34145Cet article justifie la necessite de posseder un ensemble de certaines competences pour atteindre le succes et la reussite professionnelle dans l’environnement commercial moderne, notamment la notion et les composantes de la competence interculturelle, ainsi que son role dans le domaine touristique furent examines, accompagnes des donnees statistiques et des exemples concrets qui soulignent leur importance. У статті обґрунтовано необхідність володіння певною сукупністю навичок задля досягнення успіху та кар’єрного зростання у сучасному бізнес-середовищі, зокрема досліджено поняття та складові елементи міжкультурних компетентностей, їх роль у туристичній галузі, а також наведено основні статистичні дані та конкретні приклади, що підкреслюють їх значення.frcompetences interculturellesindustrie touristiquecommunicationtourismeміжкультурні компетенціїтуристичний бізнескомунікаціятуризмLa competence interculturelle comme l’un des facteurs du succes dans l’industrie touristiqueArticle