Бобрицька, Наталія Дмитрівна2013-02-122013-02-122011-03-12Бобрицька Н. Д. Партизанський маркетинг на сучасному ринку / Н. Д. Бобрицька // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26. – С. 119–128.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2077У статті розкрито сутність партизанського маркетингу, досліджено його принципи, основні інструменти та методи діяльності.The article highlights the essence of guerrilla marketing, its principles, main tools and methods of activity.В статье раскрыта сущность партизанского маркетинга, исследованы его принципы, основные инструменты и методы деятельности.ukмаркетингпартизанський маркетингпринципи партизанського маркетингуінструменти партизанського маркетингуметоди партизанського маркетингуmarketingguerrilla marketingprinciples of guerrilla marketingtools of guerrilla marketingmethods of guerrilla marketingПартизанський маркетинг на сучасному ринкуArticle339.138