Гребешкова, Олена МиколаївнаГребешкова, Елена Николаевна2016-06-242016-06-242008Гребешкова О. М. Погляди на природу та ідентифікацію стратегічного простору підприємства / О. М. Гребешкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 65–74.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18785У статті проаналізовано та систематизовано наявні погляди на природу стратегічного простору як простіру реалізації стратегічних цілей підприємства із забезпеченням його відмітності та неповторності у довгостроковій перспективі. Запропоновано авторський підхід до ідентифікації стратегічного простору підприємства на засадах концепції конкурентних переваг.ukрозвиток підприємствастратегічний простірконкурентні переваги підприємствастратегічні матриціцінністьмежі підприємствастратегічний менеджментПогляди на природу та ідентифікацію стратегічного простору підприємстваArticle65.01