Лук’яненко, Ольга ДмитрівнаРудницька, О. В.2013-07-022013-07-022012-10-12Лук’яненко О. Д. Маркетинговий компонент формування глобальних інноваційних корпоративних стратегій / О. Д. Лук’яненко, О. В. Рудницька // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип. : у 2 ч. – Ч. 1. – С. 144–150.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2404У статті досліджуються сучасні підходи до формування і реалізації інноваційних корпоративних стратегій. Дано порівняльну характеристику стратегій прориву, стратегій створення цінності спільно зі споживачем, стратегії «голубого океану». Показано напрямки розвитку корпоративних інноваційних стратегій з урахуванням турбулентних характеристик зовнішнього середовища та очікування глобальних інноваційних трансформацій.Modern approaches to the formation and implementation of innovative corporate strategies are analysed in this article. The comparative characteristics to the breakthrough strategies, strategies of creation a value altogether with consumer,«blue ocean» strategies have been given. The ways of innovative corporate strategies development with the consideration of turbulent characteristics of outer environment and the expectation of global innovative transformations have been shown.В статье исследуются современные подходы к формированию и реализации инновационных корпоративных стратегий. Дана сравнительная характеристика стратегий прорыва, стратегий создания ценности совместно с потребителем, стратегии «голубого океана». Показаны направления развития корпоративных инновационных стратегий с учетом турбулентных характеристик внешней среды и ожидания глобальных инновационных трансформаций.ukінноваційні стратегіїстратегії проривустратегічне лідерствобізнес-процесиінформаційна транспарентністьстратегія «голубого океана»ринкова турбулентністьinnovative strategybreakthrough strategiesstrategic leadershipbusiness processesinformative transparency«blue ocean» strategiemarket turbulenceинновационные стратегиистратегии прорывастратегическое лидерствобизнес-процессыинформационная транспарентностьстратегия «голубого океана»рыночная турбулентностьМаркетинговий компонент формування глобальних інноваційних корпоративних стратегійArticle330.341.1:339.92