Сандул, Марія СтаніславівнаНечаєв, Костянтин ДмитровичNechaiev, Kostiantyn2025-01-212025-01-212024-06-11Нечаєв К. Д. Конкурентні стратегії автомобільних компаній на глобальних ринках : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Нечаєв Костянтин Дмитрович ; наук. керівник Сандул М. С. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнародної економіки і менеджменту, Каф. міжнародної торгівлі і маркетингу. – Київ, 2024. –85 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48167В роботі проведене дослідження діяльності найбільших автомобільних компаній та розглянуті конкурентні стратегії, які дозволяють компаніям отримувати унікальні переваги на ринку. Також розглядається глобальна діяльність автомобільної промисловості у світі та вплив галузі на світову економіку. Проводиться дослідження сучасних трендів та тенденцій, що диктують стратегічну поведінку автомобільних гігантів та те, як саме автомобільні компанії використовують нововведення для отримання унікальних переваг. Аналізується майбутнє автомобільної галузі та компаній. The work examines the activities of the largest automobile companies and considers competitive strategies that allow companies to obtain unique advantages on the market. The global activities of the automotive industry in the world and the impact of the industry on the world economy are also considered. Current trends and trends that dictate the strategic behavior of automobile giants and how exactly automobile companies use innovations to obtain unique advantages are being studied. It was also analysed the future of the automotive industry and its companies.uk-UAконкурентна стратегіяавтомобільні компаніїконкуренціяглобальний ринокcompetitive strategyautomobile companiescompetitionglobal marketКонкурентні стратегії автомобільних компаній на глобальних ринкахCompetitive strategies of automotive companies in global marketsOther