Буряченко, Андрій Євгенович2014-12-232014-12-232009-07Буряченко А. Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень / Андрій Буряченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 32-36.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5669У статті визначається поняття «місцевий маркетинг», окреслюються його відмінності від «маркетингу міста» і «маркетингу територій». Розглядається місце місцевого маркетингу як частини стратегії регіонального економічного розвитку, установлюється його вплив на фінансовий потенціал територіальної одиниці. Пропонується зорієнтувати владні управлінські рішення на ключові інтереси громадськості.ukтериторіальний маркетингмаркетинг містамісцевий маркетингмаркетингова концепціяфінансовий потенціал територіїМісцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішеньArticle332.14