Співаковська, ТетянаДорогань, Сергій2014-11-102014-11-102011-01Співаковська Т. Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування / Тетяна Співаковська, Сергій Дорогань // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 40-45.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5188У статті запропоновано класифікацію конкурентних стратегій; систематизовано інструменти розроблення конкурентних стратегій залежно від рівня прийняття стратегічних рішень; виявлено зв'язок між стратегічними альтернативами, що виокремлені різними авторами; розроблено структурно логічну схему формування конкурентної стратегії.The article presents the classification of competitive strategies, the systematization of tools for developing competitive strategies, depending on the level of strategic decision making, reveals the link between strategic alternatives proposed by different authors, and gives the structural and logical scheme of forming the competitive strategy.ukбазові конкурентні стратегіїстратегії конкурентної поведінкистратегічні альтернативиджерела конкурентних перевагрівні конкурентних стратегійbasic competitive strategycompetitive behaviorstrategic alternativessources of competitive advantagelevel of competitive strategiesКонкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формуванняArticle339.138