Рєпіна, Інна МиколаївнаRiepina, InnaРепина, Инна НиколаевнаМрук, Н. О.2021-05-272021-05-272021-05Рєпіна І. М. Розвиток бренду роботодавця як складова бізнес-стратегії підприємства / Рєпіна І. М., Мрук Н. О. // Підприємництво і торгівля: тенденції розвитку : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. п’ятиріччю заснування каф. підприємництва і торгівлі (20–21 трав. 2021 р.) / М-во освіти і науки України, Держ. ун-т «Одес. політехніка», Каф. підприємництва і торгівлі ; [редкол.: Філиппова С. В. (голова) та ін.]. – Одеса, 2021. – С. 256–258.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36120ukРозвиток бренду роботодавця як складова бізнес-стратегії підприємстваArticle331.58:331.445:331.108.2