Пєтухов, Сергій ВолодимировичПетухов, Сергей Владимирович2016-11-232016-11-232006Петухов С. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства / С. В. Петухов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 868–874.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20288Розглядаються питання конкретизації завдань і методів управління маркетингом в конкретних умовах діяльності підприємств.ukуправління маркетингомпідприємствориноккомплекс маркетингуУправління маркетинговою діяльністю підприємстваArticle658.8