Шпір, М. Ф.2014-06-302014-06-302012-05-18Шпір М. Ф. Ефективність портфелей брендів молокопереробних підприємств / М. Ф. Шпір // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 191-200.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4147У статті критично опрацьовано актуальні проблеми забезпечення ефективності маркетингового управління портфелями брендів.The issues of the day of providing of efficiency of marketing management of a brands portfolio are critically investigational in the article.В статье критически исследованы актуальные проблемы обеспечения эффективности маркетингового управления портфелями брендов.ukмаркетингпортфельбрендбрендингmarketingportfoliobrandbrandingмаркетингпортфельбрендбрендингЕфективність портфелей брендів молокопереробних підприємствArticle658.893