Солодковська, Ганна ВолодимирівнаГаркавенко, Марія СергіївнаHarkavenko, Mariia2025-01-212025-01-212024-06-13Гаркавенко М. С. Трансформація медіа-індустрії у глобальному інформаційному просторі : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Гаркавенко Марія Сергіївна ; наук. керівник Солодковська Г. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнародної економіки і менеджменту, Каф. міжнародної торгівлі і маркетингу. – Київ, 2024. –92 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48197Робота присвячена трансформації медіа-індустрії у глобальному інформаційному просторі. Метою дослідження є визначення особливостей цієї трансформації на основі аналізу сучасного стану медіа-індустрії та перспектив її розвитку, а також адаптації традиційних медіа до умов цифрової ери. Об'єктом дослідження є процеси формування та розвитку глобального інформаційного простору, а предметом - фактори та напрями трансформації глобальної медіа-індустрії. Завдання включають визначення теоретичних основ і еволюції медіа-індустрії, аналіз впливу на глобальний інформаційний простір, компаративний аналіз традиційних і нових медіакомпаній, а також оцінку перспектив розвитку медіа-індустрії в Україні та світі. Результати сприятимуть розробці стратегій для медіакомпаній і формуванню політик для урядів у контексті цифрової трансформації. This thesis is dedicated to the transformation of the media industry within the global information space. The primary objective of the research is to identify the specific features of this transformation based on an analysis of the current state of the media industry and its development prospects, as well as the adaptation of traditional media to the conditions of the digital era. The research object is the processes of formation and development of the global information space, while the subject is the factors and directions of the transformation of the global media industry. The tasks include defining the theoretical foundations and evolution of the media industry, analyzing its impact on the global information space, conducting a comparative analysis of traditional and new media companies, and assessing the development prospects of the media industry in Ukraine and globally. The results will contribute to the development of strategies for media companies and the formulation of policies for governments in the context of digital transformation.uk-UAмедіа-індустріярозвиток медіатрадиційні медіацифрові медіаконтентстрімінгові платформиджерела інфомаціїмультимедійністьцифрова трансформаціяглобальний інформаційний простірштучний інтелектТрансформація медіа-індустрії у глобальному інформаційному просторіTransformation of the Media Industry in the Global Information SpaceOther