Савич, Олександр ПетровичГорбунова, Анна ЯрославівнаHorbunova, Anna2024-12-192024-12-192024Горбунова А. Я. Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Горбунова Анна Ярославівна ; наук. керівник Савич О. П. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 56 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47452Актуальність теми контролю та аналізу маркетингової діяльності підприємства особливо важлива в умовах поточної воєнної кризи в Україні. Економічні зміни, спричинені війною, вимагають від українських компаній швидкої адаптації до змінення ринкових умов та потреб споживачів. Ефективний контроль та аналіз маркетингових стратегій можуть значно знизити ризики та забезпечити підприємству стабільність розвитку під час кризи. В роботі проаналізовано інструменти і методи контролю та аналізу маркетингової діяльності ТОВ «СТУД-ПОІНТ», розроблено план впровадження методів контролю та аналізу маркетингової діяльності та розраховано прогнозовану економічну ефективність запропонованих методів. The relevance of the topic of control and analysis of marketing activities is particularly important in the current wartime crisis in Ukraine. The economic changes caused by the war require Ukrainian companies to quickly adapt to changing market conditions and consumer needs. Effective control and analysis of marketing strategies can significantly reduce risks and ensure business stability during the crisis. The study analyzes the tools and methods for controlling and analyzing the marketing activities of «STUD-POINT» LLC, develops a plan for implementing these control and analysis methods, and calculates the forecast of the economic efficiency of the proposed methods.ukмаркетингмаркетингова діяльністьконтроль та аналізефективністьпідприємствоmarketingmarketing activitycontrol and analysisefficiencyenterpriseКонтроль та аналіз маркетингової діяльності підприємстваControl and analysis of marketing activityOther