Biswas, P.Tolmachova, O.2012-03-152012-03-152010-09-15Biswas P. C. Marketing concept stimulates economic development of our country / P. C. Biswas, O. I. Tolmachova // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 1. — С. 3–8.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1290This research work outlines importance, factors of marketing concept and shows how the later escalates economic development of the country.Дане дослідження визначає роль, фактори маркетингової концепції та показує вплив на подальший економічний розвиток країни.Данное исследование определяет роль, факторы маркетинговой концепции и показывает влияние на дальнейшее экономическое развитие страны.enmarketing conceptfactorseconomic developmentмаркетингова концепціяфакториекономічний розвитокмаркетинговая концепцияфакторыэкономическое развитиеMarketing concept stimulates economic development of our countryArticle