Макаренко, М. В.Гаркуша, О. М.2012-03-132012-03-132011Макаренко М. В. Управління конкурентоспроможністю підприємств регіонів України на міжнародних ринках / М. В. Макаренко, О. М. Гаркуша // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 538–545.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1270У статті обґрунтовується необхідність підприємств України, в умовах розвитку інтеграційних процесів застосовувати методи маркетингу в управлінні їхньою діяльністю. Пропонується активне використання свого потенціалу й переваг для підвищення конкурентоспроможності на світовому ринку.In article necessity of the enterprises of Ukraine is proved, in the conditions of development of integration processes to apply marketing methods in management of their activity. Active use of the potential and advantages to competitiveness increase in the world market is offered.ukінтеграційні процесиконкурентоспроможність продукціїпопит та пропозиціяконкурентні перевагиintegration processescompetitiveness of productionsupply and demandcompetitive advantagesУправління конкурентоспроможністю підприємств регіонів України на міжнародних ринкахArticle339.92(477)