Бєлікова, Юлія2016-09-122016-09-122015Бєлікова Ю. Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ / Юлія Бєлікова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 5. – С. 16–21.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19217Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовані гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліджень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.ukгендерсоціальні мережісоціальний медіа маркетингГендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММArticle