Кузнєцова, Оксана ОлегівнаKuznietsova, OksanaКузнецова, Оксана ОлеговнаКоломійцева, Аліна ОлегівнаKolomiitseva, AlinaКоломойцева, Алина ОлеговнаМарищук, Оксана ЮвеналіївнаMaryshchuk, OksanaМарищук, Оксана Ювеналиевна2024-07-042024-07-042024-04-25Кузнецова О. О. Стратегії професійної успішності сучасного педагога [Електронний ресурс] / Кузнецова О. О., Коломійцева А. О., Марищук О. Ю. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (25 квіт. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: М. М. Гавриш (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 122–124. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45029Професійна успішність сучасного педагога вищого навчального закладу – це комплексне поняття, яке охоплює низку ключових компонентів: фундаментальні знання у відповідній галузі, методичну майстерність, комунікативні навички, особистісні якості, прагнення до постійного професійного зростання, а також уміння застосовувати інноваційні підходи до навчання та оцінювання. The professional success of a modern teacher of a higher education institution is a complex concept that includes a number of key components: fundamental knowledge in the relevant field, methodological skills, communication skills, personal qualities, a desire for continuous professional growth, as well as the ability to apply innovative approaches to learning and assessment.ukСтратегії професійної успішності сучасного педагогаArticle