Копил, Галина ОлексіївнаKopyl, HalynaКопыл, Галина Алексеевна2021-07-222021-07-222021-04Копил Г. О. Процес саморегуляції навчальної діяльності студентів у роботах деяких західних вчених [Електронний ресурс] / Копил Г. О. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VII Міжнар. наук. конф. ІV Міжнар. наук. конгресу SOCIETY OF AMBIENT INTELLIGENCE 2021, м. Київ (20–21 квіт. 2021 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 51–54. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36390У статті акцентується увага на саморегуляції навчального процесу студентів, що є дуже важливим в умовах дистанційного навчання. У статті відображаються думки та положення з наукових досліджень та спостережень деяких західних вчених у вказаному науково-практичному напрямі. The article focuses on the self-regulation of the educational process of students, what is very important in terms of distance learning. The thoughts and statements of scientific research and observations of some western scientists in this scientific and practical direction are reflected in the article.ukсаморегуляціянавчальний процессамостійна роботапрофесійно важливі якостісамонавчаннястратегії навчанняцілі навчанняself-regulationeducational processindependent workprofessionally important qualitiesself-learninglearning strategieslearning goalsПроцес саморегуляції навчальної діяльності студентів у роботах деяких західних вченихArticle378.147: 371.398