Зозульов, О. В.Гребньова, Ю. В.2017-09-132017-09-132009Зозульов О. В. Методи маркетингових досліджень під час формування бренду / О. В. Зозульов, Ю. В. Гребньова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 495–505.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22118В статті розглянуто етапи розвитку бренду, їх суть, розкрито та запропоновано методи маркетингових досліджень згідно поведінковим характеристикам кожного з етапів.ukБрендpower brandnameперсоналізаціяідентифікаціятрансформація активівМетоди маркетингових досліджень під час формування брендуArticle343.533.4