Савченко, Олена В’ячеславівнаКоваль, Діана АндріївнаKoval, Diana2024-02-072024-02-072023-06-15Коваль Д. А. Метакогнітивні регулятори емоцій працівників з різним стажем роботи : бакалавр. диплом. робота : 053, Психологія / Коваль Діана Андріївна ; наук. керівник Савченко О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр. персоналу, соціології та психології, Каф. педагогіки та психології. – Київ, 2023. – 68 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42459Вивчення метакогнітивних феноменів сьогодні є поширеним і цікавим для представників різних галузей психологічної науки, хоча дана наукова галузь має порівняно невелику історію. Під метакогніцією трактується розуміння людиною процесу власного психічного відображення дійсності, що полягає не тільки в рефлексії як спогляданні суб'єктом своєї внутрішньої психічної реальності, а й у здатності керувати своїми когнітивними процесами (усвідомлена постановка мети), аналізувати умови розв’язуваної задачі, обирати стратегії вирішення, а також оцінювати успішність виконаної роботи. Великий інтерес вчених до цієї проблеми зумовлений тим, що результати наукових розвідок мають велике практичне значення. Визначення та аналіз зв’язку когнітивних і мета когнітивних процесів, ролі саморегуляції в ефективності пізнавальної діяльності та умов формування метакогнітивних здібностей є важливим не лише у зв’язку з підвищенням успішності навчання школярів і студентів, а й при аналізі проблема здатності до навчання в цілому. The study of metacognitive phenomena today is widespread and interesting for representatives of various branches of psychological science, although this scientific branch has a relatively short history. Metacognition is interpreted as a person's understanding of the process of his own mental reflection of reality, which consists not only in reflection as the subject's contemplation of his inner mental reality, but also in the ability to manage his cognitive processes (conscious goal setting), analyze the conditions of the problem to be solved, choose strategies solution, as well as evaluate the success of the work performed. The great interest of scientists in this problem is caused by the fact that the results of scientific investigations are of great practical importance. The definition and analysis of the connection between cognitive and metacognitive processes, the role of self- regulation in the effectiveness of cognitive activity and the conditions for the formation of metacognitive abilities is important not only in connection with improving the academic performance of schoolchildren and students, but also when analyzing the problem of learning ability in general.ukемоціїемоційні станиемоційні реакціїемоційні стосункиметапізнанняметакогніціїметакогнітивний досвідемоційний інтелектрефлексіяметакогнітивні стратегії та процесиemotionsemotional statesemotional reactionsemotional relationshipsmetacognitionmetacognitionsmetacognitive experienceemotional intelligencereflectionmetacognitive strategies and processesМетакогнітивні регулятори емоцій працівників з різним стажем роботиMetacognitive regulators of emotions of employees with different work experienceOther