Голубьонкова, О. О.Брайко, М. Г.2012-03-052012-03-052011Голубьонкова О. О. Ключові компетенції маркетолога: сучасні вимоги / О. О. Голубьонкова, М. Г. Брайко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 35–43.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1218У статті розглянуто підходи до поняття «ключові комптенціі» стосовно до професії маркетолога, сформульована структура компетенцій випускника ВНЗ за спеціальністю «Маркетинг».The article considers approaches to the concept of «key komptentsii» in relation to the profession of marketing, stated the structure of competences of university graduates with a degree in Marketing.ukмаркетологкомпетенціїкомпетентнісний підхідструктура компетенційmarketingcompetencecompetence approachcompetences structureКлючові компетенції маркетолога: сучасні вимогиArticle378.1:658.8