Шевченко, Олена Леонідівна2014-05-072014-05-072012-03-05Шевченко О. Л. Позиціювання бренду: ключові фактори впливу на споживача / О. Л. Шевченко// Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 27. – С. 219-231.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3357У статті розглядаються проблемні питання у сфері позиціювання брендів, враховуючи сучасні тенденції розвитку конкурентного середовища та особливості сприйняття інформації споживачами. Проведено аналіз теоретичних поглядів провідних вчених у даній галузі, узагальнено існуючі підходи, що дозволило зробити відповідні висновки стосовно формування ключових факторів позиціювання брендів та їх впливу на споживача.The article deals with problem aspects of brands positioning according to modern trends of selective market and specific consumer perception. The theoretical approaches of the noted scientists are researched and summarized in the present case that gives the opportunity to form the main factors of brands positioning and their influence on the consumer.В статье рассматриваются проблемные вопросы в сфере позиционирования брендов, исходя из современных тенденций развития конкурентной среды и особенностей восприятия информации потребителями. Проведен анализ теоретических взглядов ведущих ученых в данной сфере, обобщены существующие подходы, что позволило сделать соответствующие выводы относительно формирования ключевых факторов позиционирования брендов и их влияния на потребителя.ukбрендбрендингспоживча свідомістьспоживче сприйняттяпозиціюванняпозиція брендаіндивідуальність брендуbrandbrandingconsumer mindconsumer perceptionpositioningbrand positionbrand individualityбрендбрендингпотребительское сознаниепотребительское восприятиепозиционированиепозиция брендаиндивидуальность брендаПозиціювання бренду: ключові фактори впливу на споживачаArticle339.138